Welk team wordt er jeugdploeg van het seizoen 2010-2011 ?

07-06-2011

Nominaties

Tijdens de afsluiting van het seizoen voor de jeugd van de s.v. Grol op zaterdag 18 juni 2011 zal de jeugdploeg van het jaar bekend worden gemaakt. Bij de keuze van het team wordt niet alleen gekeken naar prestaties, maar ook naar zaken als spelvreugde, gedrag op de velden, schoonmaken van kleedkamers en enthousiasme van ouders en leiders. Kortom: het gaat om het algehele plaatje. Na lang beraad is het jeugdbestuur gekomen tot de volgende nominaties voor de jeugdploeg van het seizoen 2010-2011:

s.v. Grol E3

Grol E3 is een fantastisch leuke groep van 10 spelers: Jorden, Noud, Kay, Rik, Stefan, Jules, Bart, Kevin, Ryan en Tom. Ze kunnen ook een heel aardig balletje trappen en dat hebben ze bewezen door kampioen te worden. Vaak door goed spel maar indien nodig ook door op zijn tijd te bikkelen. De trainingsopkomst was het afgelopen seizoen ook steeds heel erg goed, bijna alle trainingen 10 man aanwezig! Tot slot was de sfeer altijd erg goed en ook de samenwerking tussen de leiders Bart, Luc en Stan en ook met alle ouders verliep perfect.... Kortom een geweldig team!

s.v. Grol E5

Begonnen als 1e jaar’s E’tjes heeft de E5 de eerste helft van het seizoen aan elkaar kunnen wennen.

Na hard trainen zijn ze er in geslaagd om als een leuk, gezellig en fanatiek team de voorjaarscompetitie in te gaan. Onderling hadden de jongens tijdens de wedstrijden zowel binnen als buiten het veld altijd veel plezier met elkaar. Door hard te werken en goed samen te spelen tijdens de wedstrijden zijn ze kampioen geworden. Natuurlijk bedanken de jongens van de E5 hun enthousiaste groep supporters, mede dankzij hun aanmoedigingen hebben ze de 1e plaats behaald.

s.v. Grol E6

De E6 kende dit seizoen twee totaal verschillende competities. Het team heeft in de najaarscompetitie de pech gehad dat een speler halverwege het seizoen is gestopt. Dit veroorzaakte kort gezegd veel onrust binnen het team en deze onrust had zijn weerslag op de uitslagen. Na de winterstop is het team er met volle enthousiasme  tegenaan gegaan en de uitslagen mochten er dan ook zijn. Het was mooi om te zien dat de kinderen respect hadden voor elkaar, voor de trainers en voor de tegenpartijen. Keer op keer speelde het team een sportieve wedstrijd zonder overtredingen te begaan en hadden ze veel plezier in het spel. Met elke speler op de juiste positie en daardoor een prachtig samenspel, heeft het team dan ook een geweldige prestatie neergezet door alle wedstrijden te winnen.

s.v. Grol D3

Bij Grol D3 staat teamgeest hoog in het vaandel. Dit zie je op het veld, maar ook naast het veld waarbij dit team allerlei activiteiten doet. Helaas hebben zij het kampioenschap dit seizoen net niet binnen kunnen slepen, maar desalniettemin kan gesproken worden over een top seizoen! Spelers, leiders en supporters hebben genoten van de wedstrijden en trainingen, waarbij de spelvreugde er vanaf straalde.

s.v. Grol Meiden B

In het seizoen 2010/2011 heeft Grol Meiden B zich als collectief positief onderscheiden.

De spelers in dit team waren niet alleen leuk voor elkaar maar hadden het ook leuk met elkaar. De gezamenlijke prestatie zaterdags op het voetbalveld werd beter naarmate het seizoen vorderde omdat de spelers zich onderling aan elkaar optrokken. Daarnaast heeft de ietwat oudere leiding een zeer positief stimulerende rol op dit jeugdige team gehad. Dit alles heeft geresulteerd in een overduidelijk kampioenschap in de najaarscompetitie en een prima klassering in de tweede seizoenshelft. Niet onbelangrijk is dat door het enthousiasme van dit team er in het seizoen 2011/2012 met een tweede meidenteam gestart gaat worden.