Inleveren coachjassen, trainingspakken, hesjes, sleutels en intrapballen

15-06-2011

Beste jeugdvrijwilligers,

Het einde van het seizoen is bijna aangebroken en dit betekent dat onder andere de kleding weer ingenomen moet worden. Door de kledingcommissie en het jeugdbestuur is besloten om dit jaar alle kleding en alle materialen die je als team in je bezit hebt bij de eindcontrole in te leveren. Het komt er op neer dat de volgende materialen hadden moeten worden ingeleverd:

·          Trainingspak jeugdvrijwilligers
·          Coachjas jeugdvrijwilligers
·          Hesjes
·          Intrapballen wedstrijd in het bijbehorende net
·          Handboek oefenstof (indien ontvangen)

De reden voor de algemene inname is dat de kledingcommissie en het jeugdbestuur met een nieuw registratiesysteem willen starten zodat alles weer up to date is. Bij de tussentijdse kledingcontrole is het ons en ook de leiders(sters) goed bevallen om per team op afspraak de controle te verrichten.

De vrijwilligers die bovenstaande nog niet hebben ingeleverd hebben nog de kans om dit te doen op zaterdag 18 juni tijdens de afsluiting van het seizoen. Dit kan bij 1 van de leden van het jeugdbestuur tussen 12.00 uur en 14.00 uur. Zadel ons niet met extra werk op en kom gewoon de spullen inleveren. De vrijwilligers die na de 18e het trainingspak en de coachjas nog niet ingeleverd hebben, zullen een brief met accepgirokaart thuis ontvangen, zodat voor ons de kosten niet oplopen..........

Jeugdbestuur s.v. Grol