Voetbalplaatjesactie sv Grol op komst!

07-07-2011

Albert Heijn Wallerbosch en sv Grol trappen af voor voetbalplaatjes spaaractie

Na de voetballers uit de Nederlandse Eredivisie en de Superdieren, is het nu tijd om de plaatjes te verzamelen van onze eigen lokale, Groenlose helden. Albert Heijn Wallerbosch en de sv Grol slaan de handen ineen en zullen vanaf oktober dit jaar starten met een heuse voetbalplaatjes spaaractie. Een unieke actie, door en voor alle leden van de sv Grol.

Grol-voorzitter Hans Scheinck (links) en Bas Wallerbosch (rechts) van Albert Heijn Wallerbosch trappen af voor de sv Grol voetbalplaatjes

De spelregels en deelnemers
De opzet van de voetbalplaatjesactie is vrij simpel. Bij elke besteding van minimaal tien euro bij Albert Heijn Wallerbosch, krijgt de klant plaatjes. De actie zal lopen van medio oktober tot en met december van dit jaar en in de tussentijd zullen diverse acties worden bedacht om de spaaractie voor onze leden zo bijzonder en leuk mogelijk te maken.

Het is de bedoeling dat alle spelende leden van de sv Grol met hun foto de voetbalplaatjes gaan sieren. Daarnaast zullen ook de diverse vrijwilligersteams, van hoofdbestuur tot ‘de Woensdaggroep’, aan de verzamelactie deelnemen. Zo werken we aan een uniek Grols tijdsdocument, waarvan het ook over enkele tientallen jaren leuk is om nog eens doorheen te bladeren.

Voorbereidingen
Voordat de plaatjes daadwerkelijk worden uitgegeven, zal er nog wel het een en ander moeten gebeuren. Zo zullen er de komende maanden van alle Grolspelers en vrijwilligers foto’s worden gemaakt en dat is in verband met de zomerstop nog een hele puzzel. Besloten is dat de Grolleden die voor 20 augustus 2011 zijn aangemeld, deel kunnen nemen aan de
gezamenlijke voetbalplaatjes actie van Albert Heijn Wallerbosch en sv Grol.

Vragen en/of opmerkingen
Er is er projectteam gevormd dat de voetbalplaatjesactie binnen de sv Grol in goede banen zal gaan leiden. Dit team bestaat uit de volgende personen:

Coördinator:

Christel te Lintum