Algemene ledenvergadering s.v. Grol

22-09-2005

GROENLO – Maandag 3 oktober a.s. wordt in het clubgebouw op het sportprak ‘Den Elshof’ in Groenlo de algemene ledenvergadering gehouden van de sportvereniging ‘Grol’. Voorafgaande aan de jaarvergadering, die de laatste jaren plaatsvindt op de eerste maandag van de maand oktober, zal om19.45 uur door de leden van het bestuur een bloemstuk worden gelegd bij de herdenkingszuil ‘Bewogen staan wij stil’ nabij de entree van het sportpark aan de Oude Winterswijkseweg. Met dit jaarlijkse eerbetoon wil de s.v. Grol al haar gestorven leden herdenken. Een ieder, die daarbij aanwezig wil zijn, is van harte welkom.

Op de agenda van de algemene ledenvergadering staan een aantal gebruikelijke agendapunten, zoals het algemeen jaarverslag, het financieel jaarverslag en het verslag van de kascommissie over het seizoen 2004-2005. Daarnaast komt vanzelfsprekend de begroting seizoen 2005-2006 aan de orde. Bij de bestuursverkiezing zijn Hans van Halm (penningmeester) en Stan Raben (bestuurslid algemeen beheer) aftredend en wederom voor een nieuwe periode van drie jaar herkiesbaar. Aan het eind van de vergadering zullen maar liefst zeven leden worden gehuldigd, die dit jaar het 50-jarig lidmaatschap achter hun naam hebben gekregen. Aan hen zal ondermeer de gouden ‘Grol’speld worden uitgereikt. Deze speld is in het leven geroepen in 1993 bij het 75-jarig bestaan van de Groenlose voetbalclub.