Najaars Fancy Fair VSVG weer groot succes

07-11-2011

Opbrengst Fancy Fairs 2011 voor renovatie kleedkamers

De najaars Fancy Fair georganiseerd door de VSVG Vrienden van de SV Grol die afgelopen zaterdag en zondag werd gehouden in Sportcafe den Elshof is weer een groot succes geworden. Zaterdagmiddag werd reeds een begin gemaakt met het halfjaarlijkse spektakel om ook de zaterdagafdeling en voetballers in de gelegenheid te stellen mee te spelen. Er was zaterdag al sprake van een “zondagse sfeer”. En op de mooie maar frisse najaars zondag volgde het hoofdmenu met prachtige prijzen die te winnen waren met het al jaren beproefde flitslicht met de bekende namen.

Nadat het clublied van de VSVG met verve door het team werd gepresenteerd konden de eerste ronden voor de trouwe elftallen, die de data van de Fancy Fairs vet aangestreept in de agenda hebben staan, beginnen. Tot vlak voor het begin van Grol 1 tegen DVV Duiven werd volop gedraaid. VSVG voorzitter Geert Jan Stokkers benadrukte tijdens de Fancy Fair dat de opbrengsten van zowel de voorjaars als najaarssessie beschikbaar worden gesteld aan de SV Grol voor de broodnodige renovatie van de kleedkamers achter (voor) het hoofdveld. Deze investering staat hoog op het wensenlijstje van Grol voorzitter Hans Scheinck en zijn bestuur. Ook speelde Grol 1 de organisatie in de kaart door een moeizame gelijkspel tegen een sterk DVV uit de wacht te slepen en zodoende deze competitie alweer enige tijd niet te hebben verloren. Grol 1 handhaafde zodoende een stabiele middenmotersplek in de tweede klasse I. Met deze remise is een opmerkelijk feit ook dit keer weer in stand gehouden. Sinds de oprichting van de VSVG en de Fancy Fairs vanaf 1990 heeft de Grol nog nooit een wedstrijd verloren op de Fancy Fair zondag. Een prachtig resultaat !!! Houden zo.

Een stralende Ronald Buesink met de gewonnen hoofdprijs.

De lootjes werden in een rap tempo door het verkoopteam aan de man gebracht en zo kon een ieder meespelen en wachten op de mooie prijzen. De VSVG had ook dit keer weer gezorgd voor fraaie prijzen als mooie levensmiddelentassen , vleesschotels , een laptop, koelkast en als hoofdprijs een zeer fraaie groot scherm tv. Een totaal verraste Ronald Buesink mocht aan het slot van de Fancy Fair deze mooie prijs uit handen van de voorzitter van de VSVG Geert Jan Stokkers in ontvangst nemen, nadat de voorzitter van het SEAG Peter Harbers het prijsbepalende lot had gedrukt. De SEAG leek in zijn schik met het feit dat er afgelopen zaterdag symbolisch een bedrag van € 5000,- werd overhandigd als bijdrage van de VSVG voor de renovatie van de kleedkamers achter het hoofdveld. Na afloop van de Fancy Fair werd nog eens een extra bedrag van € 1000.—toegezegd. Andere hoofdprijzen waren er voor Ricardo te Veluwe (tablet) en Michel Hoffman (mini computer klein formaat lap top). Stefan Harmsen won de koelkast.

De VSVG was bijzonder tevreden met het goede verloop van deze Fancy Fair. De stralende VSVG voorzitter Geert Jan Stokkers na afloop van de geslaagde Fancy Fair. “Hier doe je het allemaal voor. Voor onze totale vereniging SV Grol. Maar het komt niet zo maar aanwaaien, de organisatie van deze evenementen kosten veel inzet en energie. Wij zijn ook zo blij met de belangstelling van de Grol leden en andere aanhangers. Zonder hun aanwezigheid en bereidwilligheid loten te kopen kan dit evenement niet plaatsvinden. Een applaus voor jullie zelf is op zijn plaats.” En daar waren de vele aanwezigen het roerend mee eens. Voor de jongste jeugd van de sv Grol werd zaterdagmorgen een Kleintje Fancy Fair Georganiseerd.