Mantelzorgcompliment voor sv Grol

13-03-2012

Jan van Groesen, onze verenigingsman van het jaar 2011, heeft de s.v. Grol verrast met een mantelzorgcompliment in de vorm van een bedrag van € 200,00. Jan werd verenigingsman omdat hij al jarenlang op velerlei gebied met veel inzet actief is voor de s.v. Grol. Het werk voor de s.v. Grol is een belangrijke vrijetijdsbesteding voor Jan en hij voelt zich gewaardeerd en ook heel goed thuis bij onze vereniging. Dit zijn dan ook de redenen dat hij als dank iets terug wil doen.

Omdat Jan een bepaalde AWBZ-indicatie heeft mag hij van de overheid een mantelzorgcompliment toekennen aan een familielid, een vriend of kennis, maar hij kiest voor de s.v. Grol omdat hij vindt dat hij daar fijn opgevangen en begeleid wordt.

Jan heeft aangegeven dat het bedrag besteed mag worden aan de jeugdafdeling van de s.v. Grol. Het jeugdbestuur gaat op zoek naar een mooie bestemming.

Als s.v. Grol bedanken we Jan natuurlijk hartelijk voor dit mooie gebaar.