De ballen zijn gevallen

08-10-2005

De ballen zijn zaterdagmiddag, na de wedstrijd Grol A1 – VIOD A1 (gewonnen door Grol A1), gevallen op sportpark ‘Den Elshof’.

De Vrienden van de s.v. Grol (VSVG) had een actie op poten gezet ‘Waar de ballen vallen’. Dit gebeurde onder leiding van Hennie Wildenborg. Hij ging met een intekenlijst rond om zoveel mogelijk belangstellenden te laten intekenen voor één van de 1.740 kavels, waarin het hoofdveld van de s.v Grol was ingedeeld. Afgelopen zaterdag werd er vanuit een helikopter een tiental ballen gegooid. Deze moesten vallen in de kavels of vlak daarbij. De plaats waar de ballen vielen was prijsbepalend.

Na de dropping werden door Theo Huijskes, Tonnie Zieverink, Hemmie Oolthuis en Hennie Wildenborg metingen verricht om te bepalen wie er in de prijzen waren gevallen.

Theo Huijskes aan het meten

De winnaars worden zondag 9 oktober tijdens de najaars Fancy fair bekend gemaakt. De hoofdprijs is een reischeque.

De opbrengst komt ten goede aan de kas van de VSVG, die zondag tijdens de Fancy Fair weer een belangrijke schenking aan de s.v. Grol bekend zal maken.

Tijdens de Fancy Fair zijn er fraaie prijzen te winnen bij het Flitsspel en het Rad van Fortuin. Het rad draait zondag vanaf 12.00 tot 18.00 uur en er zullen diverse rondes gedraaid worden.

’s Middags vindt de wedstrijd Grol tegen HC 03 plaats.