Goede partij voetbal van Grol F5

09-10-2005

GROENLO - Grol F5 heeft haar wedstrijd zaterdag 8 oktober op sportpark ‘Den Elshof’ verloren met 0-6. De ploeg uit Groenlo moest het opnemen tegen het sterke Bon Boys F4 uit Haaksbergen. Bon Boys F4, die voornamelijk uit tweedejaars spelers bestaat, voert de competitielijst aan.

In de eerste helft keek Grol F5, onder leiding van Tom Wijnen en Leonie Wolters de ballen als ware uit de goal (lees de kat uit de boom kijken). Bon Boys maakte daar goed gebruik van en scoorde in de eerste twintig minuten maar liefst vier doelpunten.

In tweede helft kwam het tien koppige Grol team, waarvan er acht continu op het veld stonden, pas echt in het spel. Onder leiding van aanvoeder Marc werden er vanuit de achterhoede verschillende acties op touw gezet. Luc, die qua snelheid wel de Overmars van de Grol F5 genoemd mag worden, miste enkele mooie kansen. In de laatste minuut was er een fantastisch samenspel tussen de twee Grolse spitsen Irben en Luc, maar ook deze actie leidde niet tot een goal. Jeen, die keeper Eldin in de tweede helft verving, wist met een paar mooi reddingen de eindstand op 0-6 te houden.

Zaterdag 15 oktober speelt de Grol F5 uit tegen HSC’21/Brein F6. De wedstrijd begint om 09.00 uur, het vertrek is om 08.15 uur vanaf sportpark ‘Den Elshof’.