Live voetbal voor amateurs

28-09-2012

Een gratis app voor amateurvoetbal met live scores, video’s en wedstrijdcommentaar langs de lijn voor alle competities in Nederland. Vanaf nu is dat mogelijk met de iPhone en Android apps van SMOOVZ – het spel achter de wedstrijd!

Voetbal is wekelijks met meer dan 33.000 wedstrijden en ruim 1,2 miljoen amateurvoetballers de volksport nr.1 in Nederland. Hoeveel staat het? Wat is het geworden? Wie heeft er gescoord? Zijn een paar voorbeelden van vragen uit de voetbalkantine.

SMOOVZ heeft een app ontwikkeld die het mogelijk maakt om de wedstrijdinformatie gemakkelijk en op een uitdagende manier met elkaar te delen.

“Zelfs vanuit de bestuurskamer konden we alle wedstrijden volgen. Live score updates en de videofragmenten van alle goals direct online.” Marco Frank, Organisator internationaal Marveld Toernooi (S.V. Grol).

SMOOVZ kent alle clublocaties en officiële KNVB wedstrijd programma’s. Sta jij bij de wedstrijd? Check-in, deel live scores & video’s en verdien virtuele punten, vaantjes en wisselbekers! Maak het extra spannend door vooraf je eigen wedstrijden te voorspellen. Hiermee speel je mee in de voetbalpoule binnen je club en competitie.

SMOOVZ is een initiatief van 4 jonge ondernemers met een passie voor het amateurvoetbal en nieuwe technologische mogelijkheden. Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Kijk dan op www.smoovz.com