Jeugdleidersdag

06-01-2005

Op zaterdag 15 januari aanstaande wordt er weer een jeugdleidersdag georganiseerd. De organisatie ligt dit jaar in handen van het C.O.V (commissie opleiding en vorming) en het jeugdbestuur van de s.v. Grol. Om 10.30 uur wordt er begonnen met een kop koffie in ons sportcafé. Het programma van het ochtendgedeelte is in handen van het C.O.V. De ochtend zal gevuld worden met twee trainingssessies, gegeven door dhr Rinus de Jongh en dhr Bert-Jan Heupers, met een D team en E teams. Om het voor alle jeugdleiders aantrekkelijk te maken zal de theorie ook gekoppeld worden aan hoe om te gaan met ‘lagere teams’. Na de training wordt men een lunch aangeboden. Na de evaluatie en afronding van het theoretische gedeelte is het de beurt aan de leiders en trainers zelf. In een onderling potje zaalvoetbal mogen de heren en dames hun eigen voetbalkwaliteiten laten zien.
De dag zal officieel rond twee uur afgesloten worden, zodat iedere jeugdleid(st)er in de gelegenheid is om de wedstrijd tussen de B- jeugd van Ajax en van Schalke ’04 te zien. We hopen op een leerzame dag; maar vooral ook een gezellig samen zijn met de vele vrijwilligers die onze jeugd begeleidt. Tot 15 januari op het sportpark “Den Elshof “.