Peutervoetbal met Demonstratie Rap en Snel op 5 januari

01-01-2013

Zoals eerder gemeld gaat s.v. Grol binnenkort starten met peutervoetbal. Hiervoor is een samenwerking opgestart met gymnastiekvereniging Rap en Snel. Kinderen in de leeftijd van 2,5 tot 5 jaar kunnen op een speelse manier in aanraking komen met voetbal. Hiervoor zal een keer per week, onder leiding van een trainer van Rap en Snel op zaterdag in de zaal getraind worden en een keer per week, op woensdagmiddag, onder leiding van een trainer van de s.v. Grol op het veld.

Demonstratie Rap en Snel

Op zaterdag 5 januari doet Rap en Snel mee aan Het Grote Gymfeest. Overal in Nederland stellen gymclubs hun deuren open om kinderen de verschillende facetten van de gymsport te laten ervaren. Het Grote Gymfeest is een landelijk initiatief van de KNGU om beweging onder jonge kinderen te stimuleren.

Van 10.00 tot 10.10 uur wordt speciaal voor de peuterdoelgroep een demonstratie gegeven. Iedereen die interesse heeft en hierover meer wil weten is van harte welkom.