Nieuw Wedstrijdsecretariaat en Parkdienst van start

30-01-2013

Vanaf aankomend weekend wedstrijdsecretariaat in gebruik en parkdienst van start

De afgelopen jaren is gebleken dat met name de zaterdag een dag is waarop er veel activiteit is op het sportpark van onze vereniging. Immers spelen op die dag meer dan 50 teams hun wedstrijden. Om de zaterdag (en ook de zondag) goed georganiseerd te laten verlopen is het plan opgevat om meerdere partijen met elkaar te laten samenwerken.

Nu er ook een wedstrijdsecretariaat in het ‘oude ranjahok’ is gecreëerd en de tweede competitiehelft van start gaat, is het moment aangebroken om de terreindienst en de Elshofdienst samen te voegen tot een ‘Parkdienst s.v. Grol’, die zal zorgen voor een goed verloop van alle activiteiten op wedstrijddagen. Daarnaast zal de Parkdienst aangevuld worden met een lid van de paramedische begeleiding, zodat ook deze zaken en de EHBO vanuit deze dienst geregeld gaan worden.

De kerntaken van de Parkdienst zijn grofweg onder te verdelen in:
- Terrein- en materiaal zaken
- Ontvangst-, wedstrijd-, faciliterende-, en vrijwilligerszaken
- Paramedische zaken en EHBO

Voor de jeugdtrainers, leiders, scheidsrechters en andere betrokkenen van zowel s.v. Grol als tegenstanders wordt het wedstrijdsecretariaat ‘het kloppende hart’ op de zaterdag. Leden van de Parkdienst zullen er dan ook voor zorgen dat het wedstrijdsecretariaat permanent bezet is, zodat er ook altijd een aanspreekpunt is.

Het wedstrijdsecretariaat is vanaf dit weekend de plaats waar onder andere de koffiebonnen uitgedeeld worden, de wedstrijdformulieren klaar liggen en ingevuld weer ingeleverd moeten worden, de tegenstander en de scheidsrechter ontvangen wordt, iedereen voor vragen/ opmerkingen terecht kan en men terecht kan voor EHBO en medische zaken.

We zijn nog op zoek naar gastheren/ gastvrouwen die de parkdienst willen ondersteunen op de zaterdagochtend met onder meer het ontvangen van de tegenstanders, het klaarzetten van ranja voor de D, E en F- pupillen en het beheer van het wedstrijdsecretariaat. Bent u die gastheer/ gastvrouw of kent u iemand die deze functie wil vervullen, neem dan contact op met Rob Arink (coördinator vrijwilligerszaken, r.h.g.arink@kpnmail.com ).

Namens de leden van de Parkdienst s.v. Grol,

Dennis Pasman