Styling wedstrijdprogramma aangepast

07-02-2013

In het menu onder wedstrijdinfo vind je het wedstrijdprogramma van de afgelopen week, deze week en volgende week. Tot nu toe werden deze pagina's handmatig gevuld via een tabel. Dit is nu geautomatiseerd door de informatie (programma, uitslagen, afgelastingen) direkt vanuit de KNVB op te roepen. Als alles goed gaat is daarmee altijd de meest actuele informatie beschikbaar. Wekelijks worden hier 1 a 2 dagen voor het betreffende weekend ook de veldindeling en kleedkamerindeling van alle thuiswedstrijden weergegeven. Soms zijn deze ook voor enkele uitwedstrijden beschikbaar. Tevens is de styling van de wedstrijdprogramma's op de website aangepast en heeft het een iets modernere look gekregen. We hopen dat dit nieuwe uiterlijk bevalt. Suggesties en opmerkingen zijn altijd welkom en kunnen gemaild worden naar info@svgrol.nl .

Ter info: type wedstrijd: O = oefen / B = beker / C = competitie

Met vriendelijke sportgroet,