Gastvrije ontvangst bij Bayer 04 Leverkusen

06-03-2013

Het is nog vroeg in de tweede helft van het voetbalseizoen namelijk zaterdag 2 maart 2013. De Business Club s.v. Grol heeft haar tweede uitstapje gepland naar Bayer 04 Leverkusen. Met een geweldige aanmelding van 80 personen staat de grootste touringcar van Geldersch Reizen klaar om het gezelschap naar Leverkusen te brengen. Met een bezoek aan de Bayer Arena, het thuishonk van Bayer 04 Leverkusen en daarna een bezoek aan Restaurant - Die Wacht am Rhein - is het programma goed gevuld. Dirk Diekmann, hoofd scouting van Bayer Leverkusen en een bekende bij het Grol Marveld C toernooi, is gastheer en vertelt over één van de beste jeugdopleidingen van de Duitse Bundesliga. Aan het eind van de dag is men getuige van de wedstrijd van Bayer 04 Leverkusen tegen VFB Stuttgart. Een onvergetelijke dag voor de BCG donateurs!

Ga voor een compleet verslag met foto's naar de website van de Business Club S.V. Grol: verslag Leverkusen.