Woensdag AH-F competitie gaat woensdag weer van start

12-03-2013

Op woensdag, 20 maart, gaat de Albert Heijn F-competitie weer beginnen. Alle spelers die zich hebben opgegeven zijn ingedeeld in 8 topclubs. Ze spelen niet alleen voor dat team, maar om het helemaal echt te laten lijken, krijgen ze ook nog eens een echt clubshirt aan tijdens de wedstrijden.
Kijk hier om te zien in welk team je bent ingedeeld.
De wedstrijden beginnen elke keer om 18.00 uur.
Er wordt gespeeld op een half veld en we hebben de beschikking over het Hoofdveld en Veld 3.

Kijk op het wedstrijdschema op welk veld en tegen wie je moet voetballen.
Alle vaders, moeders, opa's en oma's, broers en zussen en alle andere familieleden en bekenden worden van harte uitgenodigd om dit voetbal spektakel te aanschouwen. En denk erom: kom op tijd want...... vol is vol.

LET OP!
De spelers worden al in tenue op ons sportcomplex verwacht. De teamshirtjes kunnen ze dan over hun eigen kleding aantrekken.
Mevrouw Hartman heeft al vele jaren de shirts na de wedstrijden gewassen. Helaas is dit niet meer mogelijk.
Elk team is nu verantwoordelijk voor hun eigen shirts. Er is een wasschema gemaakt wanneer een ouder/verzorger aan de beurt is om te wassen. Mocht u niet kunnen, dan graag onderling ruilen.
Elk team wil natuurlijk goed en schoon voor de dag komen.
Dus vergeet het niet!!