Joey Pos versterkt medische groep

19-03-2013

De jeugdafdeling was voor de zaterdagmorgen Parkdienst op zoek naar een medisch verzorger. We hebben Joey Pos bereid gevonden om deze taak op zich te nemen. Joey zit in het derde leerjaar voor de opleiding tot fysiotherapeut en hoopt via de SV Grol aan de nodige praktijk ervaring te komen. Hij zal ingezet worden op de wat drukkere wedstrijddagen en is van 10.30 tot 13.00 uur aanwezig op het Sportpark Den Elshof. De wedstrijdsecretaris Rob Westervoorde vermeldt de dienst op het wedstrijdprogrammaformulier, samen met de overige parkdienst medewerkers.

Spelers kunnen bij Joey terecht voor alle verzorgingszaken zoals, tapen, massage, blessures etc...

Om 13.00 uur wordt de medische verzorging op de zaterdag overgenomen door Jan Baks.

We wensen Joey veel succes met zijn werkzaamheden.

Groeten,
Jeugdbestuur SV Grol