Voetbal Talenten dag op 2 mei 2013

22-03-2013

Nieuw – Voetbal Talentendagen in de meiweek bij Fc Trias

Laat je Talent zien !!

Nieuw in de regio, en elke jongen en meisje van 6 t/m 12 jaar kan inschrijven !

In de meiweek 2013 organiseert de Twentsche voetbalschool voetbaltalentdagen in diverse regio’s. De Twentsche voetbalschool biedt kinderen onder andere de mogelijkheid om deze dag hun talent te laten zien aan de aanwezige scouts. Daarnaast zal deze activiteit bestaan uit een deel techniektraining en natuurlijk wedstrijden spelen. Bovenal beleven kinderen een leuke voetbalactiviteit. Iedereen kan inschrijven voor deze activiteit. De voetbaltalentdagen worden in 10 regio’s in oost Nederland en in Duitsland gehouden. De winnaars en kinderen die worden opgenomen in de talentenpool , per regio, worden geplaatst voor de finale in juni 2013 in Enschede. In de regio Winterswijk en omstreken wordt deze talentendag gehouden op donderdag 2 mei bij Fc Trias in Winterswijk . Deelnemende kinderen krijgen een compleet verzorgde voetbalactiviteit aangeboden met een leuke attentie. Daarnaast zijn er diverse prijzen te winnen zoals een tenue Fc Twente Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Verdere informatie en inschrijven kan via onze site: www.twentschevoetbalschool.nl