SMOOVZ was aanwezig bij Grol tegen WVC

24-03-2013

Deel de mooie wedstrijdmomenten van de club met SMOOVZ

Wekelijks worden de mooiste doelpunten gescoord op ons eigen sportcomplex. Ook bij uitwedstrijden is het vaak spannend en interessant om te weten hoe het onze teams vergaat. Helaas is die informatie vaak niet beschikbaar of beperkt gedeeld met vrienden in whatsapp of via een videootje op Youtube.

Dit kan echter ook anders, zodat niet alleen een aantal spelers, maar alle clubleden op de hoogte blijven van de gebeurtenissen op de club. Zowel uit als thuis. Hoogste tijd om dit te gaan doen! SMOOVZ is de afstandsbediening langs de lijn en niet alleen handig, maar het kan onze club en jullie team ook het nodige opleveren!

Zo was SMOOVZ zondagmiddag aanwezig bij de wedstrijd van Grol 1 tegen WVC 1. Diverse toeschouwers hebben opnames gemaakt en op de tijdlijn van SMOOVZ gezet. Kijk op de volgende link voor het resultaat: Grol tegen WVC op SMOOVZ.

Iedereen die zich namelijk inzet om onze wedstrijden live te verslaan, wordt beloond met virtuele punten. Hoe meer punten je verdient, hoe groter de kans op mooie prijzen voor jou, je team of zelfs een nieuwe sponsor voor onze club!

Download nu de app voor iPhone of Android http://app.lk/smoovz

Verdien de punten langs de lijn en wordt kampioen op SMOOVZ! Zie voor alle actuele prijzen www.smoovz.com/win-prijzen