Graafschap scoort vele doelpunten in de Albert Heijn Wallerbosch F- competitie.

05-04-2013

De 1e zege van de superboeren is een feit. Zij wonnen hun wedstrijd tegen Liverpool. Coach Lars moet het team Liverpool in zijn eentje aanmoedigen en mentaal ondersteunen. Een bijna onmogelijke klus voor de jonge coach. Om de finale met zijn team te kunnen bereiken wil hij hierbij graag hulp van één van de ‘managers’ van zijn teamleden. Het was een boeiende wedstrijd. Echt een wedstrijd die alle kanten op kon. De Graafschap was in een goede vorm en dit gold ook voor Liverpool. Het waren toch de superboeren die de wedstrijd naar zich toe trokken met 13 - 0.

Ook de wedstrijd tussen Ajax en Juventus was er een om van te smullen. Ajax ging vanaf het begin vol in de aanval. Dit resulteerde in legio kansen. Maar hierdoor ontstond er ook ruimte voor de counter van Juventus. Deze waren vlijmscherp en leverden de nodige goals op. Gelijkspel was een mooi eindresultaat 4 -4.

Dan de strijd tussen PSV en Barcelona. Beide coaches hadden de beste spelers opgesteld. De tactiek was simpel, aanvallen en winnen. Dit ging mooi tegen elkaar op. Het publiek was dol enthousiast van het getoonde spel. Dat de aanvalslust van Barcelona de zege opleverde was bijzaak. Barcelona won met 9 - 0.

Tot slot de topper van de week. Twente tegen Real Madrid. Een super spannende wedstrijd. Een wedstrijd die eigenlijk geen winnaar verdiende, maar die winnaar kwam er toch. Het was een boeiend schouwspel. Het spel was van een hoog niveau. Het publiek stond op de banken. Real Madrid had vele mooie acties, maar de bal wilde maar niet in de goal. Zoals gezegd kwam er een winnaar: Twente won met 8-0.

Woensdag aanstaande is er weer een topper, Ajax – De Graafschap. Verder zijn er ook nog drie andere interessante wedstrijden.
De moeite waard om zelf te gaan kijken. Tot woensdag.

Oproep hulp team Liverpool AH- F competitie.
Het team Liverpool wordt begeleidt door  Lars de Keijzer. Lars doet zijn maatschappelijke stage en in z’n eentje het team begeleiden en aanmoedigen kan hij erg goed, maar wil graag dat een ouder/verzorger hem daarbij helpt.
Een idee; de ouder die de wasbeurt van de shirts heeft, dat die dan samen met Lars het team begeleidt. Kun je niet, dan onderling ruilen.
Of wil je als ouder/verzorger/opa/oma de komende super leuke wedstrijden het team Liverpool begeleiden, meld je dan aan bij Lars. keijzerbaby@hotmail.com

Nieuwsgierig naar de stand. Klik dan hier op het wedstrijdschema.