Stem op Grol E1 seizoen 2011-2012

19-04-2013

Het team s.v. Grol E1 van het seizoen 2011 - 2012 is genomineerd voor Jeugdsportploeg van de gemeente Oost-Gelre. Op Koninginnedag 30 april om 12.30 uur op de Markt in Lichtenvoorde zal de winnaar bekend gemaakt worden. Overige genomineerden voor de jeugdsportploeg zijn: Groenlose Tennisclub gemengd t/m 10 jaar, Groenlose Tennisclub gemengd t/m 12 jaar en Rap en Snel Acro trio.

Het talentvolle team s.v. Grol E1 is kampioen geworden in de Hoofdklasse en op 19 mei kampioen van Oost Nederland.

Er is ook nog een publieksprijs te vergeven. Het zou mooi zijn als ze deze ook in de wacht gaan slepen. Stem hiervoor op s.v. Grol E1 door een e-mail te sturen naar info@sportverkiezingoostgelre.nl . Vermeld daarin uw winnaar, en uw eigen naam, adres en telefoonnummer. Onder de inzenders worden 3 prijzen verloot. Meer informatie op www.sportverkiezingoostgelre.nl .