Plezier, zon en prachtig voetbal bij de AH- F competitie!!

25-04-2013

Het was werkelijk prachtig weer om een avondje te genieten bij de AH Wallerbosch F- competitie. En niet alleen het weer was goed. Ook het voetbal was een lust om naar te kijken. Toch was het even spannend of de wedstrijden wel door konden gaan in verband met een blessure van scheidsrechter Jesper en de tweede scheidsrechter Jelmer, hij had een andere belangrijke wedstrijd.  Maar gelukkig waren er enthousiaste leiders die deze taak op zich namen.

Op het hoofdveld moesten Twente en de Graafschap het tegen elkaar opnemen. Het duel werd gekenmerkt door passie en mooi voetbal. De Tukkers hadden het zwaar tegen ‘de Superboeren’, maar lieten zich niet kennen. Twente scoorde dan ook net een paar doelpunten meer. Stand 7 – 3.

Tobias floot de wedstrijd PSV- Liverpool. Een mooi spel met top spelertjes. De beide coaches hadden een tactisch plan uitgedacht om deze wedstrijd te winnen. Dit plan werd door de spelers, uiteraard, moeiteloos uitgevoerd. Het was dan ook een spannende wedstrijd tussen 2 fantastische ploegen. Dat uiteindelijk Liverpool verloor mocht de pret niet drukken. Het werd 4 – 0 voor PSV

Ajax– Real Madrid was een duel tussen twee giganten. Een enorme dosis aan inzet werd door de beide teams getoond. Dit resulteerde in een kwalitatief hoogstaande wedstrijd. Doordat Ajax net iets beter met de kansen omsprong en met dank aan hun uitstekend keepende sluitpost, was scheidsrechter Martijn maar druk met het bijhouden van de doelpunten voor Ajax. Ajax won de wedstrijd met 9 -2.

Vervolgens een prachtige wedstrijd Barcelona - Juventus. Barcelona is tot nu toe nog steeds ongeslagen. Juventus wilde zorgen dat Barca een wedstrijd zou gaan verliezen. Juventus begon dan fel en zette Barca zwaar onder druk. Juventus scoorde ook snel prachtige doelpunten en Barca moest alle zeilen bijzetten om niet nog meer goals om de oren te krijgen en slaagde hier wonderwel in. Juventus won met 6 -2 van Barcalona

Bovenstaande uitslagen hebben er voor gezorgd dat het ongekend spannend blijft in de AH – F woensdagcompetitie. Niets is nog beslist en de komende weken zullen de teams dan ook alles moeten geven om bij de eerste vier te gaan eindigen. Het zal nog een fantastische strijd worden.
Nieuwsgierig naar de stand. Klik dan hier op het wedstrijdschema.
Wilt u een keer komen kijken, dat kan. Elke woensdag vanaf 18.00 uur bent u welkom op sportpark Den Elshof te Groenlo.
Houdt er wel rekening mee dat er aankomende week, woensdag 1 mei geen F-competitie is vanwege een wel verdiende vakantie van de spelers.

Fijne vakantie en 8 mei wordt de 6e ronde gespeeld.

Nieuwsgierig naar de stand. Klik dan hier op het wedstrijdschema.