Brieven Lidmaatschap

27-04-2013

Binnenkort ligt er bij een groep mensen van de s.v. Grol een brief in de brievenbus. Het gaat om mensen die bij de s.v. Grol een actieve rol hebben maar nog geen lid zijn. In die brief wordt uitgelegd dat het bestuur dit niet meer kan toestaan. De K.N.V.B. eist ook dat alle actieve personen binnen een vereniging lid zijn van de vereniging en van de K.N.V.B. De eerste boete is binnen voor het begeleiden van een team door iemand die geen lid was van de s.v. Grol en dus ook niet van de K.N.V.B. Dit soort situaties gaat ten koste van onze goede naam.

Van het contributiebedrag dragen we als s.v. Grol ook een deel af aan de K.N.V.B. als contributie van de voetbalbond. Het contributiebedrag bij de s.v. Grol is de contributie van een ondersteunend lid, per maand € 5,50. Iedere actieve vrijwilliger binnen de s.v. Grol krijgt daarvoor ook wat terug, zoals gratis consumpties, het clubblad, de presentatiegids, gratis toegang bij de wedstrijden van Grol 1 en 1x per 2 jaar een geheel verzorgde gratis vrijwilligersavond.

In een aantal gevallen is een korting op de contributie mogelijk. Dit staat dan in de brief vermeld. Het gaat dan om situaties waarin mensen slechts kortere tijd of af en toe actief zijn voor de s.v. Grol. Het bestuur hoopt zeer dat zo’n brief er niet toe leidt dat de band met de s.v. Grol verbroken wordt. Integendeel zelfs. Het bestuur wenst zeer dat door het lidmaatschap de band met de vereniging nog hechter wordt en dat er samen nog vele mooie momenten worden beleefd.

Bestuur s.v. Grol