Rabobank Achterhoek-Oost en sv Grol verlengen sponsorcontract

04-05-2013

S.v. Grol blijft de komende jaren verzekerd van een financiële bijdrage van de Rabobank Achterhoek-Oost. De bank is al lange tijd hoofdsponsor van de jeugdafdeling van de s.v. Grol en met het ondertekenen van dit contract is die periode weer met 3 jaar verlengd.

Ondertekening contract met s.v. Grol.

De Rabobank maakt het hierdoor mogelijk dat de s.v. Grol veel voetbal- en nevenactiviteiten kan organiseren voor de jeugd binnen de club. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de jeugdkampen die jaarlijks georganiseerd worden, maar ook de Sinterklaasmiddag, vrienden- en vriendinnetjestoernooi en diverse andere doe-activitieten, die mede de jeugd bindt aan de vereniging. Afgelopen woensdag waren Leo Lankveld (accountmanager Coöperatie en Sponsoring) en Rene Domhof (accountmanager bedrijven MKB) evenals het bestuur van s.v. Grol op het sportpark Den Elshof aanwezig ter ondertekening van dit sponsorcontract met de s.v. Grol. Tevens werd door de Rabobank Oost een sponsorcontract ondertekend ten behoeve van de jaarlijkse sponsoring van het Internationaal Marveldtoernooi.

Ondertekening contract Internationaal Marveldtoernooi.

Tijdens dit bezoek werd meteen een foto gemaakt van de nieuwe aanwinst van de s.v. Grol: een nieuwe blauw – witte tent. Deze tent heeft de s.v. Grol kunnen aanschaffen vanuit een bijdrage van het Coöperatiefonds van de Rabobank Oost. Een prachtig initiatief van de Rabobank waardoor jaarlijks enkele verenigingen in de gemeente Oost Gelre hun lang gekoesterde wens toch in vervulling kunnen laten gaan. De s.v. Grol is zeer content met deze nieuwe tent, die vooral aangeschaft is en ingezet zal gaan worden bij activiteiten van de s.v. Grol. Deze tent is echter ook te huur voor overige sport- en buurtverenigingen, maar ook voor particulieren. Bij interesse voor huur van deze (party)tent kan contact worden opgenomen met de s.v. Grol (contactpersoon Tonny Hartman: 0544 – 461940 / 06-23915166 of to.hartman@planet.nl ).

Nieuwe tent s.v. Grol met een bijdrage van Rabobank Cooperatiefonds.