Sponsoravond Grol en Marveldtoernooi met Eric Gudde en Bas Nijhuis

14-05-2013

Sponsoravond op donderdag 23 mei 2013

Met gastsprekers Eric Gudde van Feyenoord en scheidsrechter Bas Nijhuis

Voor het zesde achtereenvolgende jaar organiseert het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi in samenwerking met het bestuur van de sportvereniging Grol een gezamenlijke sponsoravond. Deze avond vindt inmiddels traditiegetrouw plaats op de donderdagavond, oftewel de vooravond van het driedaagse jeugdvoetbalfestijn op het sportpark Den Elshof.

Met de organisatie van deze altijd drukbezochte en bovenal bijzonder gezellige avond willen beide besturen in de eerste plaats hun dankbaarheid betuigen voor enerzijds de spontane, bereidwillige sponsoring van het Marveldtoernooi en anderzijds voor de in grote mate aanwezige sponsoring van de sportvereniging Grol in zijn algemeenheid.

Hoofdgast tijdens de gezamenlijke sponsoravond 2013 is niemand minder dan Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord Rotterdam. Tijdens de gezamenlijke sponsoravond, voorafgaande aan de 24e editie van het Internationaal Marveldtoernooi, zal deze Feyenoord-coryfee demonstreren dat hij niet alleen een echte voetbalman is, maar ook een makkelijk prater, die zijn toehoorders op een aangenaam prettige wijze een inkijkje geeft in het reilen en zeilen van een grote voetbalclub.

Naast Eric Gudde heeft de organisatie van deze sponsoravond een tweede gastspreker weten vast te leggen en dat in de persoon van Bas Nijhuis, scheidsrechter betaald voetbal en tevens internationaal referee. De 36-jarige in Enschede woonachtige Nijhuis staat bekend als iemand, die met gebruikmaking van een stukje ludieke inbreng als een goed entertainer voor de dag kan komen. Wordt Eric Gudde geïnterviewd door Frank Vijg, bij Bas Nijhuis is het Bert van Losser die de vragen stelt.

Met het avondvullende programma wordt om 19.30 uur met een inloop een start gemaakt en zal wat betreft de diverse onderdelen officieel om 22.30 uur worden afgesloten met een informele nababbel. Daarna is er vanaf 23.00 uur voor de liefhebber nog volop gelegenheid voor een gezellig samenzijn in het aangrenzende Sportcafé Den Elshof.

Bent u sponsor van de s.v. Grol of van het Internationale Marveldtoernooi en heeft u nog geen uitnodiging ontvangen stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl of mail@marveld.info .