Twente winnaar Albert Heijn F competitie!!!

23-05-2013

In een zinderende finale is Twente uiteindelijk de winnaar geworden van de AH Wallerbosch
F- competitie.

Het ging lange tijd gelijk op tegen Barcelona en het was een echte finale. Beide teams wisten wat er op het spel stond. Toeschouwers stonden langs de lijn en moedigden hen super aan. Twente won uiteindelijk met 1 - 0.  Door deze uitslag werd Barcelona keurig 2e.

Om plaats 3 en 4 ging het tussen Juventus en Ajax. Ook hier was het een mooie strijd tussen 2 gelijke teams. Toch bleek Juventus iets sterker, ze wonnen met 6-2.

Dan de strijd om de 5e plaats. Deze ging tussen Graafschap en Real Madrid. Hier leek het alsof Real Madrid de 5e plek ging pakken, maar de Graafschap liet zich niet kennen en knokten zich terug in de wedstrijd. Er werden vele en prachtige doelpunten gescoord.  Uiteindelijk won de Graafschap 3- 2..

Tot slot de strijd om plek 7 tussen Liverpool en PSV. Ook hier was er eigenlijk geen winnaar. De teams waren aan elkaar gewaagd. Maar opeens vlogen de doelpunten erin. Liverpool was in topvorm en na 40 minuten stond de uitslag 7-2 op het bord.
Hoofdsponsor Bas Wallerbosch overhandigde de prijzen. Het was dit jaar erg moeilijk omdat alle spelers super hadden gespeeld en de leiders het geweldig hadden gedaan. Na veel tromgeroffel en spanning werden de volgende namen genoemd;
Coach          ; Lars de Keijzer
Keeper         ; Chiel Klein Avink
Middenvelder; Davy Bruggink
Aanvaller     ; Pablo Vriezen
Verdediger   ; Ian Versteegen

Eindstand:
1e plaats Twente
2e plaats Barcelona
3e plaats Juventus
4e plaats Ajax
5e plaats De Graafschap
6e plaats Real Madrid
7e plaats Liverpool
8e plaats PSV

Alle prijswinnaars proficiat! Nadat de wisselbeker was uitgereikt aan Twente kreeg iedere speler nog een zakje snoep en de vrijwilligers een kleine attentie van de sponsor en zat het toernooi erop.
De organisatie van de competitie wil alle spelers en enthousiaste toeschouwers bedanken voor hun geweldige inzet tijdens de afgelopen negen weken. Ook gaat er een dankwoord uit naar alle vrijwilligers die hun steentje hebben bijgedragen. Hopelijk kunnen we volgend jaar ook weer een beroep op jullie doen. Tot dan!!!!!