Wedstrijdverslag Grol F6

14-11-2005

Vandaag de 1 na laatste wedstrijd van het seizoen. We hebben nog maar 3 punten, maar we gaan er zoals altijd weer met goede moed tegenaan. De wedstrijd begint goed, we hebben veel balbezit en we krijgen een aantal kansen. Dan opeens een onverwacht doelpunt, het is een eigen doelpunt van HSC, maar toch, wij staan voor!

Lars en Daan, de twee spitsen van het team, weten de bal goed voorin te houden. Ook Jan een van de middenvelders weet heel goed waar de bal naar toe moet. Op een gegeven moment krijgt HSC ook een aantal kansen, maar Bart houdt de meeste ballen tegen.

Na 15 minuten te hebben gespeeld weet HSC toch te scoren: 1-1. De spelers van Grol lieten hun kopjes niet hangen en speelden door, het was een strijd. 2 Minuten voor rust scoorde HSC toch nog een keer, Vincent en Mart probeerden heel goed te verdedigen, maar de speler van HSC was hen te slim af en maakte een mooie maar onverwachte schijnbeweging en toen 2-1.

Toen klonk het rustsignaal. We bleven op het veld, de afstand was te groot om daar voor zo’n korte rust heen te lopen. De eerste helft werd even doorgenomen met Iris, er werden enkele tips maar ook complimenten gegeven. Nog vol met energie en goede moed begon Grol aan de tweede helft. Deze verliep helaas anders. Al heel gauw werd het 3-1.

Mick en Tom, de middenvelders renden van voor naar achter en weer terug, als er maar niet nog een keer door HSC gescoord zou worden. Maar HSC leek sterker dan de eerste helft, al na een paar minuten stonden we met 5-1 achter. Grol werd goed aangemoedigd door vijf vaders. We kregen al meer balbezit en nog een aantal kansen. HSC had toch meer geluk met de kansen die zij hadden, snel was het al 7-1. De energie begon bij Grol op te raken, de vaders gaven Sint Maarten hiervoor als verklaring. Het einde was in zicht, nog twee minuten te gaan, er werd nog wel gestreden, maar na het 8e doelpunt van HSC was het voor Grol genoeg geweest, er mocht niet nog een doelpunt van HSC komen, dus er werd nog even heel sterk verdedigd. Toen klonk het eindsignaal. Einduitslag: 8-1. Grol heeft heel goed gespeeld, aangezien ze de thuiswedstrijd tegen dit team hadden verloren met 0-17.

Volgende week de laatste wedstrijd tegen Eibergen, deze wedstrijd willen we winnen, voor een goede afsluiting. Ook Brandon (middenvelder) en Manfred (leider) zullen dan weer aanwezig zijn. Om 11.00 uur wordt deze wedstrijd in Eibergen gespeeld.