Kledinguitgifte en teamfoto Jeugd 8, 9 en 11 juli 2013

02-07-2013

Hallo jeugdbegeleiders seizoen 2013-2014,

Dit weekend is besloten om, bij gebrek aan spelers, de A3 op te delen. Nadat alle betrokkenen zijn geïnformeerd, komt de up date van de teamindeling met de begeleiding op de sv grol te staan. Het programma voor augustus en september is te vinden in de volgende bijlage: programma seizoenstart.

Om het volgend seizoen optimaal te kunnen beginnen met de 42 jeugdteams van de sv Grol, wil het Jeugdbestuur op 8,9 en 11 juli 2013 in één actie de kleding uitreiken, de team foto, persoonsfoto maken en de gegevens controleren.
Met de G1 en de FP(euter) wordt een aparte afspraak gemaakt.
Dit is een hele operatie en daar hebben we ook jouw hulp bij nodig.

Het verzoek aan jullie om jullie spelers in te lichten en tijdig met je team aanwezig te zijn volgens het schema.

Het is handig om nu eerst de bijlage te openen voor het schema: schema kledinguitgifte en teamfoto.

De bedoeling van het geheel is ongeveer zo:

Kleding
Zoals je ziet is het schema zo opgebouwd dat we rekening houden met de meest jeugdigen en met de G1 en FP.
Bij binnenkomst gaat een team als eerste naar de kledingcommissie (kleedkamer 1 onder de tribune). Het team controleert de kleding op aantal en maat. De begeleiding die nog niet in het bezit zijn van een trainingspak en coach jas krijgen deze overhandigt (wel zelf aangeven) en zal geregistreerd worden door de kledingcommissie.
Daarna kleedt het team zich om in de door Tonny Hartman aangegeven kleedkamer (zie schema).

Team en persoonsfoto
Een half uur na de aankomst bij kledingcommissie, meldt het complete team zich op de middenstip van het hoofdveld voor de team foto. De team foto wordt gemaakt met de tribune als achtergrond. Na de team foto (die ook voor de presentatiegids bedoeld is), maken we ook gelijk een persoonsfoto van de spelers en de begeleiding. De spelers gaan alfabetisch op een rij staan zodat er snel een foto gemaakt kan worden. We gaan de foto’s voor verschillende doeleinden gebruiken.

Controle gegevens Talento en Sportlink
Na de fotosessie loopt het complete team naar het wedstrijdsecretariaat, waar de mensen van Talento en Sportlink de gegevens controleren. Daarna is het team klaar en kan zich weer omkleden, de leiders kunnen indien de tas compleet is direct meenemen, de kledingcommissie geeft dit aan.

Ballenkar
Aan het beging van het seizoen zullen de codes van de ballenkarren door Tonny Hartman aan de teams gegeven worden.

Het is vast niet nodig om jullie uit te leggen, wat het belang is van deze actie en wat voor grote voordelen dit oplevert volgend seizoen. Als jullie vragen hebben over het schema, of niet bij de gegevens in Talento kunnen, neem dan contact op met Rob Arink 06-22676489 of per mail arinkrobrita@hetnet.nl

We hopen op jullie medewerking…

Groeten,
Jeugdbestuur sv Grol