Verzoek aan alle trainers en leiders

26-08-2013

Beste trainers, leiders en andere jeugdvrijwilligers,

De kermis zit er weer op. Dat betekent dat de meeste teams weer gaan beginnen met trainen of al zijn begonnen met trainen. Aangezien er afgelopen seizoen wat onduidelijkheden waren over de omgang met materialen tijdens en na de trainingen en wedstrijden (en dit de nodige frustraties heeft opgeleverd bij verschillende partijen) hebben we als Grolbesturen de volgende regel ingevoerd:

1) ELK TEAM RUIMT NA DE TRAINING ZIJN EIGEN GEBRUIKTE MATERIALEN WEER OP. DIT BETEKENT DAT ALLE GOALTJES EN OVERIGE MATERIALEN WEER OPGERUIMD MOETEN WORDEN OP DE DAARVOOR BESTEMDE PLAATSEN.

2) NA DE LAATSTE PUPILLENWEDSTRIJD (D.W.Z. E- en F-WEDSTRIJD) OP EEN VELD DIENEN DE LEIDERS VAN HET BETREFFENDE TEAM DE DOELEN NAAR DE OPSTELPLAATS TE BRENGEN, ZODAT ABCD- TEAMS HUN WEDSTRIJD VEILIG KUNNEN SPELEN.

We hopen dat we op jullie medewerking kunnen rekenen en laat het een automatisme worden dat de materialen opgeruimd worden. Alvast dank hiervoor.

Namens de Grolbesturen,

Dennis Pasman