FC Twentedag bij s.v. Grol

02-10-2013

FC Twente heeft de wens om zich als club te profileren in de Achterhoek. Daarom wil FC Twente graag op woensdag 2 oktober a.s. bij de s.v. Grol een “FC Twente Dag” gaan organiseren. Het betreft hier een uniek evenement waarbij door de s.v. Grol in samenspraak met trainers en spelers van FC Twente leuke activiteiten voor de jeugd georganiseerd worden en feitelijk alle geledingen van de s.v. Grol betrokken worden. Er is een programma van ’s middags 15.00 uur tot ’s avonds 22.30 uur.

Voor de spelertjes van de D-, E- en F-klasse is er een programma dat duurt van 15.00 tot 17.30 uur. Iedereen moet om 14.30 uur aanwezig zijn voor ontvangst en indeling. De activiteiten bestaan uit een voetbalclinic o.l.v. trainers van FC Twente en een 4 tegen 4 toernooi voor de D-, E- en F- klasse.  Er is verder een FC Twente Kidsclub speeldorp voor de F-pupillen, peuters, pups en het G-voetbal en overige jeugd. Enkele spelers zijn aanwezig voor handtekeningen, kan de spelersbus van FC Twente bezichtigd worden en kunnen fanartikelen gekocht worden bij de FC Twente fanmobiel. Ook zal FC Twente TV aanwezig zijn om opnames te maken. Alle reguliere pupillentrainingen voor woensdag 2 oktober zullen i.v.m. “FC Twente on Tour” niet doorgaan. Ben je pupil bij de s.v. Grol en wil je deelnemen aan dit leuke evenement, geef je dan voor 24 september op bij de leider van jouw team!

Voor spelers van de A-, B- en C-klasse is er een programma dat duurt van 17.30 tot 18.45 uur. Iedereen moet om 17.00 uur aanwezig zijn voor ontvangst en indeling. Er is een 7 tegen 7 toernooi in alle drie leeftijdsklassen. De organisatie zal teams formeren per klasse, het winnende team per klasse wint een bezoek aan een wedstrijd van FC Twente in de Grolsch Veste. Ben je junior speler bij de s.v. Grol en wil je deelnemen aan dit leuke evenement, geef je dan voor 24 september op bij de leider van jouw team.

Om 19.00 speelt Grol 1 een interessante oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente. Het team dat sinds dit seizoen uitkomt in de Jupiler League en afgelopen vrijdag nog met 3 – 3 gelijk speelde tegen De Graafschap.

Na afloop van de wedstrijd is er in het sportcafé een gezellig samenzijn, evenals een forum met prominenten van FC Twente, w.o. Cees Lok (trainer beloften) en Joop Munsterman (voorzitter van FC Twente). Ook zal Jos Heutinck namens s.v. Grol aanschuiven. Wij nodigen u allen (leden, vrijwilligers, sponsoren en overige sympathisanten van de s.v. Grol) hierbij van harte uit om deze FC Twentedag bij te wonen, de wedstrijd Grol 1 – Jong FC Twente te komen aanschouwen en nadien aanwezig te zijn bij het gezellig samenzijn in ons sportcafé. Ook zullen Kick van der Vall, Eddie Achterberg en Theo Pahlplatz die avond aanwezig zijn.