Supportersclub bezoekt wedstrijd Leverkusen - Hamburg

18-10-2013

Op zaterdag 9 november a.s. zal in de Duitse Bundesliga ’s middags om 15.30 uur de wedstrijd Bayer Leverkusen - Hamburg gespeeld worden. De supportersclub van de s.v. Grol heeft wederom een bus geregeld om seniorenleden de mogelijkheid te bieden deze geweldige wedstrijd te bezoeken.

De kosten voor het bezoeken van deze wedstrijd zijn € 50,-- voor leden van de supportersclub en € 60,-- voor niet leden.
In deze prijs zijn een entreekaart, het busvervoer en de consumpties tijdens de busrit inbegrepen. Mensen die deze geweldige happening mee willen maken, kunnen zich voor 28 oktober a.s. aanmelden bij Rob Porskamp op het Sportpark Den Elshof of via info@den-elshof.nl

Omdat er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar is en de aanmeldingen op volgorde van binnenkomst worden vastgelegd is het voor de liefhebbers zaak om zich zo snel mogelijk aan te melden.