Trainer Jos Heutinck blikt vooruit op de wedstrijd tegen Rigtersbleek

24-10-2013

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van Grol 1 geeft trainer Jos Heutinck op de website een voorbeschouwing. Hierbij een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen Rigtersbleek 1 uit Enschede van zondag a.s.

Beste voetballiefhebbers,

Aan mij weer de eer om vooruit te mogen blikken op onze volgende thuiswedstrijd op zondag 27 oktober tegen Rigtersbleek uit Enschede. Gasten die ik bij deze alvast van harte welkom heet op ons sportcomplex ”Den Elshof”. De ploeg van trainer-coach John Gielink speelt na een driejarig verblijf in de hoofdklasse weer in de 1e klasse E van het zondagvoetbal. Hierin heeft het na 6 gespeelde wedstrijden 7 punten behaald en staat hiermee samen met Spcl. Silvolde, Babberich en Germania in de middenmoot van deze interessante competitie.

Na een moeizame start, waarin deze ex-hoofdklasser 1 punt pakte uit 4 wedstrijden, maakte de ploeg indruk met 2 zesklappers, eerst werd uit in Duiven bij DVV een 0-6 uitslag op het bord gezet, maar de meeste indruk maakte het team door hierna thuis van het sterke Luctor et Emergo met 6-1 te winnen.

De ploeg zal dan ook met gepast vertrouwen afreizen naar Groenlo om daar de strijd aan te gaan met de “blauw-witten” van de s.v.Grol.

Om ons een plekje te verwerven in deze sterke middenmoot zal er door Grol resultaat geboekt moeten worden tegen deze sterke tegenstander. Bij winst zullen we uitstekend aansluiten bij ploegen zoals Bemmel en Luctor. Het gepaste vertouwen dat Rigtersbleek mee zal nemen kan door onze ploeg zeker ook meegenomen worden in deze, bij voorbaat al, interessante wedstrijd. Thuis nog niet verloren moet de ploeg een juiste stimulans geven om vol te gaan voor de 3 punten, en ook wat recht zetten, naar aanleiding van afgelopen zondag, zal zeker bij de spelersgroep meespelen. Ik wens de selectie hier alvast veel succes mee.

De wedstrijd zal onder de vakkundige leiding staan van Dhr. K.H.Wendling uit Slijk-Ewijk die ik net als onze gasten natuurlijk van harte welkom heet in Groenlo.

Grol supporters laat je zien, de spelers verdienen en waarderen het.

Jos Heutinck