De commissie Nevenactiviteiten zoekt versterking

03-11-2013

De commissie

Afsluiting van het seizoen, winterprogramma, het Sinterklaasfeest, Albert Heijn F-competitie… Dit zijn slechts een aantal evenementen die door de commissie Nevenactiviteiten worden georganiseerd. Ze hebben allen niet direct iets met de voetbalwedstrijden te maken, maar zorgen er voor dat de jeugd van de S.V. Grol naast het voetbal ook andere leuke activiteiten hebben. Ons doel is om elk evenement elk jaar weer net iets leuker en beter te maken.
Momenteel bestaat de commissie uit 6 leden, maar wij zouden er graag nog één a twee personen bij willen hebben om ons doel echt waar te kunnen maken.

Functieomschrijving

Als lid van de commissie Nevenactiviteiten ben je een enthousiaste creatieveling die houdt van het organiseren van evenementen. Als je niet elke week op het veld wilt staan en geen tijd hebt om elke week aanwezig te kunnen zijn, dan is de commissie nevenactiviteiten de ideale manier om toch iets binnen de S.V. Grol te doen! Omdat je projectmatig bezig bent, kun je grotendeels zelf bepalen wanneer je er mee bezig bent. De enige momenten dat je aanwezig wordt geacht zijn zo’n 5 vergaderingen per jaar en bij voorkeur bij de meeste evenementen. Kun je een keer niet? Ben je de komende 2 maanden druk? Geeft niets! Je bepaalt zelf hoeveel tijd je wilt besteden aan het vrijwilligerswerk binnen de commissie Nevenactiviteiten.

Hebben wij jouw interesse gewekt? Neem dan contact op met Jordy Overkamp (jordyoverkamp@hotmail.com of 0628659480) of spreek ons gerust een keer aan tijdens één van onze activiteiten!