Grol blij met 3 gediplomeerde scheidsrechters

24-11-2005

Afgelopen weken hebben 3 scheidsrechters van de sv Grol met succes de Basisopleiding Scheidsrechter gevolgd. Henry Oonk, Bert Oesterholt en Patrick Pos (door sommigen al de nieuwe Colina genoemd) namen namens de sv Grol deel aan deze KNVB-cursus, die bij Longa’30 in Lichtenvoorde werd georganiseerd. Maandag 14 november werden na het afsluitende examen de diploma’s uitgereikt.

Henry fluit al enige tijd bij de jeugd van de sv Grol, terwijl Bert en Patrick dit seizoen zijn gestart met het fluiten van wedstrijden bij onze jeugd. De wedstrijdsecretaris van de jeugdafdeling van de sv Grol, Ben Hoijtink, is blij met deze nieuwe aanwas. Hierdoor hoeft hij niet elk weekend op dezelfde scheidsrechter een beroep te doen. Ook Ewald Brockötter had zich voor de basisopleiding ingeschreven, maar hij moest vanwege zijn werk een aantal avonden missen, waardoor hij niet tot het afsluitende examen werd toegelaten.

De sv Grol feliciteert de heren met hun behaalde diploma en hoopt dat zij met veel plezier wedstrijden bij de sv Grol zullen blijven fluiten.

Mochten er leden (of andere belangstellenden) interesse hebben in het fluiten van wedstrijden bij de sv Grol dan kunnen zij te allen tijde contact opnemen met Ben Hoijtink, de contactpersoon binnen het jeugdbestuur voor scheidsrechters.