sv Grol maakt kans op een ARAG sponsordeal

29-11-2013

S.V. Grol maakt kans op een ARAG sponsordeal van € 5.000,00

ARAG (een grote sponsor van de KNVB en met name de arbitrage) heeft afgelopen donderdag tijdens een feestelijke uitreiking een SponsorRing gewonnen in de categorie sport. ARAG mag zichzelf hiermee de beste sportsponsor van Nederland noemen. Graag viert ARAG dit succes samen met de alle sportverenigingen in Nederland. Alle sportverenigingen in Nederland maken kans op een ARAG sponsordeal ter waarde van € 5.000,-. Vanzelfsprekend willen wij als s.v. Grol graag in aanmerking komen voor die interessante sponsordeal. Het enige wat wij daar als leden van de s.v. Grol voor moeten doen is ons allemaal aanmelden, met vermelding van een aantal (persoonlijke) gegevens en een goede reden voor waarom nu juist de s.v. Grol voor die sponsordeal in aanmerking komt. Die reden c.q. motivatie zal voornamelijk te maken moeten hebben met FairPlay.

Kortom, wij vragen alle leden van de s.v. Grol om mee te doen en zich aan te melden, want hoe meer reacties van de club, hoe meer kans! Er wordt geloot uit alle individuele aanmeldingen en misschien bent u wel degene die de s.v. Grol deze interessante sponsordeal bezorgd. We zouden daar hele leuke dingen mee kunnen doen!

Ga naar https://www.arag.nl/particulier/pages/campagne/actie-sportsponsoring voor meer informatie (zie ook de actievoorwaarden) en meld je aan!