Willy Everink benoemd tot Lid van Verdienste

28-12-2013

Het Hoofdbestuur heeft op 27 december 2013 in een extra bestuursvergadering besloten Willy Everink te benoemen tot Lid van Verdienste.

De redenen hiervoor zijn te lezen in het verslag van die bestuursvergadering dat nu letterlijk volgt:

"De heer Willy Everink heeft aangegeven dat hij zijn taken als leider van de oorspronkelijk zogeheten Woensdaggroep (nu onderdeel uit makend van de Beheergroep Den Elshof) moet overdragen. Ook zijn andere activiteiten voor de vereniging kan hij niet meer verrichten. Hij is zeer ernstig ziek. Het hoofdbestuur stelt vast dat de heer Willy Everink grote verdiensten voor de s.v. Grol heeft gehad. Hij is lid sinds 1971 en altijd een fervent supporter van het eerste elftal geweest tot en met de dag van vandaag. Voor dat laatste werd hij in 1997 tot super supporter van het jaar benoemd. Maar bovenal heeft zich op meer dan voortreffelijke wijze ingezet voor het onderhoud van het sportpark. Sinds de oprichting van de Woensdaggroep was hij daarvan de voorman. Meer dan 15 jaar heeft hij die vrijwillige taak op voorbeeldige wijze ingevuld. Zonder op de voorgrond te treden wist hij de mede-vrijwilligers te motiveren en te inspireren. Het resultaat hiervan is elke dag te zien. Het sportpark Den Elshof dwingt bewondering af bij elke speler en bezoeker. Naast die beheertaken maakte Willy Everink ook nog tijd vrij als bezorger van het clubblad."

Op grond van al die inzet voor de vereniging s.v. Grol heeft het Hoofdbestuur besloten de heer Willy Everink per 27 december 2013 te benoemen tot Lid van Verdienste.

De bijbehorende oorkonde is aan hem op 28 december 2013 thuis uitgereikt door een delegatie van het Hoofdbestuur.