Nieuwe jeugdbestuursleden stellen zich voor

05-06-2014

Zoals bij u bekend is, zullen Mirjam Pos, Yvonne Klein Gunnewiek en Manfred Huijskes toetreden tot het jeugdbestuur van de s.v. Grol. Hieronder stellen ze zichzelf kort voor.

Mirjam Pos Yvonne Klein Gunnewiek Manfred Huijskes

Mirjam Pos
Ik ben Mirjam Pos en vanaf het seizoen 2014-2015 lid van het Jeugdbestuur sv Grol. Binnen het bestuur zal ik me gaan bezighouden met de E, F en G- klasse. De warme ontvangst binnen het bestuur motiveert mij om aan de slag te gaan. De s.v. Grol is voor mij geen onbekende. Sinds 3 jaar ben ik begeleidster van het Meiden B team, wat ik met ontzettend veel plezier doe. Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk wedstrijden van Grol 11, Meiden A en Grol 1 te volgen. In het dagelijks leven ben ik getrouwd, moeder van 3 kinderen en werkzaam als pedagogisch medewerkster bij Kinderopvang Humanitas. Een andere grote hobby is het dierenpark de Halve Maan, waar ik ook in het bestuur zit. Ik heb zin in mijn nieuwe vrijwilligersfunctie en hoop jullie te mogen ontmoeten op het sportpark.

Yvonne Klein Gunnewiek
Mijn naam is Yvonne Klein Gunnewiek. Ik ben 59 jaar, ben getrouwd met Frans en heb 1 dochter. Ik ben werkzaam bij de ANWB. Zelf heb ik 25 jaar gevoetbald bij de s.v. Grol. Ik ben begonnen als veldspeler en heb daarna enkele jaren als keeper gefungeerd.
Op dit moment ben ik actief bij de s.v. Grol als scheidsrechter bij de jeugdwedstrijden. Vanaf aankomend seizoen zal ik toetreden tot het jeugdbestuur van de s.v. Grol als contactpersoon E, F en G-klasse. We zien elkaar op en langs de velden!

Manfred Huijskes
Aangezien ik al veel op het Grolveld rondloop, mijn vrouw Mini in de kledingcommissie zit en onze beide zoons Bart en Stijn bij de Grol voetballen, leek het me wel wat om iets voor de Grol te kunnen betekenen. Bart en Stijn zijn jeugdscheidsrechter en ons hele gezin is nauw bij de S.V. Grol betrokken.
Zelf heb ik jaren gevoetbald, maar mijn kwaliteiten als leider bij Grol 10 werden hoger gewaardeerd. Iedere zondag naar het voetbalveld om Grol 10 weer fris en fruitig in de wei te krijgen is een mooie taak.
De S.V. Grol is een mooie vereniging en er kunnen nooit genoeg vrijwilligers zijn. Ik ben gevraagd om in het jeugdbestuur plaats te nemen. Dit doe ik vanaf mei 2014. Samen met Peter Wolberink ga ik de coördinatie van de D en C klasse regelen.
Samen zullen we de leiders van de D en C klasse ondersteunen. Met hun vragen en opmerkingen kunnen ze bij ons terecht. We hopen dat ze dat ook daadwerkelijk doen en we zo samen de D en C jeugd van de Grol een onvergetelijke tijd kunnen bezorgen.
Mochten er zaken zijn waar jullie hulp bij kunnen gebruiken aarzel dan niet om me aan te spreken.
Tot dan !