S.V. Grol zamelt leuk bedrag in voor giro 555

12-01-2005

Zoals reeds eerder aangekondigd, heeft ook de sportvereniging ‘Grol’ zich de gevolgen van de door de Tsunami in Zuid-Oost Azië veroorzaakte natuurramp aangetrokken.

Op voorstel van het Grolbestuur werd er tijdens de gehouden Nieuwjaarsreceptie een geldinzamelingsactie gehouden, waarvoor een ieder naar believen een bijdrage kon geven.

De belangrijkste drie geledingen van de vereniging, te weten het hoofdbestuur van de club zelf, het bestuur van de Supportersclub, alsmede het bestuur van de V.S.V.G. (Vrienden van de sportvereniging ‘Grol’), hadden een basisdonatie gedaan, die vervolgens door de leden en de overige aanwezigen kon worden aangevuld.

Dit leverde het mooie bedrag op van Euro 787,12.

Daarnaast heeft de firma Porskamp als beheerder van het sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’ eveneens een fors bedrag overgemaakt op girorekening 555.

Dit laatste bedrag komt overeen met het drievoudige van de kosten, die normaliter gemoeid gaan met het weggeven van de gebruikelijke consumptie aan alle aanwezigen bij de Nieuwjaarsreceptie.