Geslaagde voetbalinstuif voor pupillen

12-12-2005

Vrijdag 9 december 2005 was het dan zover. Een aantal jeugdteams van de SV Grol was uitgenodigd voor een voetbalinstuif met verschillende voetbalonderdelen. Deze instuif was een testcase om te kijken hoe er de afgelopen weken was getraind met hun leiders en trainers. De kinderen die voor deze voetbalinstuif waren uitgenodigd konden laten zien wat ze allemaal hadden geleerd en wat er nog allemaal beter kan!

De deelnemers aan de voetbalinstuif.

Met zeer goede inzet en enthousiasme hebben zij zich volledig ingezet! Er waren dan ook voor iedere leeftijdscategorie (F-E-D)prijzen te winnen nl.:

- Wie haalt de snelste tijd met een balvaardigheidcircuit
- Wie kan de bal het langste hooghouden?
- King of the court: Wie was het beste in duel 1:1. Die gene die de meeste duels had geworden werd de “The King”.

Daarnaast waren er ook nog andere voetbalonderdelen:

· Soccerpal
· Trucs laten zien
· Zo snel mogelijk een loopscholingscircuit afleggen

Soccerpal.

De winnaars van deze middag waren:

King of the Court:
F-groep: Lars de Vries
E-groep: Daan Willemsen
D-groep: Daan Walterbos

Balvaardigheidscircuit:
F-groep: Wiebe Porskamp
E-groep: Michael Verrips
D-groep: Luc Storteler

Hooghouden:
F-groep: Gymon Legro
E-groep: Jaap Brusten
D-groep: Daan Walterbos

King of the Court.

Uiteindelijk vertrok iedereen met een zakje snoep huiswaarts. De kinderen weten nu waarvoor ze moeten trainen, want er komen in de toekomst nog meer van deze voetbalinstuiven waarbij ook de andere teams worden uitgenodigd.

Wij willen dan ook de vrijwilligers en Rob Porskamp heel hartelijk bedanken voor de medewerking!

De organisatie en de vrijwilligers.