Warme ontvangst Prins en Adjudant bij SV Grol

03-02-2005

Onderscheidingen voor Tonnie Zieverink en Ben Meuleman

Prins Maarten I en Adjudant Peter, alsmede een delegatie van de carnavalsvereniging De Knunnekes zijn woensdagavond warm ontvangen in het clubgebouw van de sportvereniging ‘Grol’.

Het is al een jarenlange bestaande traditie dat de beide hoogheden op de woensdagavond voorafgaande aan de grote carnavalsdriedaagse bij het bestuur en de wagenbouwgroep van de Grolse voetbalclub op visite komen.

Ook deze keer werd het weer een gezellig samenzijn in een daarvoor speciaal door beheerder Rob Porskamp ingericht sportcafé. Terwijl Rob Oude Luttikhuis namens de wagenbouwgroep spontaan voor een buutje zorgde, was het voorzitter Theo Huijskes die Prins Maarten I en Adjudant Peter in de bloemetjes zette en namens de vereniging een attentie aanbood. Verder deelde de Grolvoorzitter mee dat het initiatief van de wagenbouwgroep om op het sportpark ‘Den Elshof’ een eigen loods te bouwen bij het bestuur in goede aarde is gevallen. Er zal onder leiding van bestuurslid Stan Raben op korte termijn een werkgroepje in het leven worden geroepen, waarin een afvaardiging is vertegenwoordigd van zowel de wagenbouwgroep als de vrijwilligers(woensdag)groep.

Vanzelfsprekend voerden ook Prins en Adjudant het woord. Het 42e prinsenpaar van De Knunnekes had een onderscheiding meegebracht voor bestuurslid Tonnie Zieverink en wagenbouwer Ben Meuleman. Beide Grolmensen waren blij verrast met dit plotselinge eerbetoon.