Grol 1 zondag a.s. thuis tegen HC ’03 uit Drempt

13-02-2005

Omdat zondag 13 februari jl. de slechte weersomstandigheden de aanleiding waren voor een algehele afgelasting, hoopt Grol 1 op zondag 20 februari a.s. de voetbalcompetitie 2004-2005 te kunnen hervatten. (klik voor de voetbaltijden)

Volgens het programma komt dan HC ’03 uit Drempt op bezoek op het sportpark ‘Den Elshof’ in Groenlo. Eerder in deze competitie, om precies te zijn op zaterdag 18 september 2004, wist Grol de uitwedstrijd tegen HC ’03 verdiend met 1-2 te winnen. Doelpuntenmakers toen waren Jonathan Lammers en Jorrit Bomers.

HC ’03 heeft uit de tot op heden gespeelde 12 wedstrijden 18 punten vergaard. Grol is zoals bekend koploper in de derde klasse C van de KNVB met 26 uit 12.

Opvallend is dat de fusieclub HC ’03 (Drempt en Hummelo & Keppel) tot dusver hetzelfde aantal doelpunten als Grol heeft gescoord, namelijk: 23.

De formatie van trainer/coach Gerard Bos is derhalve gewaarschuwd. De technische leiding bij HC ’03 is dit jaar voor het laatste seizoen in handen van trainer/coach Jo van Huët. Van Huët vertrekt met ingang van het nieuwe seizoen naar Doetinchem om daar André Simmelink op te volgen.

In de wetenschap dat afgelopen zondag de competitiedraad weer zou worden opgepakt, heeft de Grolselectie na het grote carnavalsfestijn intensief getraind. Zo werd er afgelopen vrijdagavond nog door praktisch de voltallige selectie een pittige extra training afgewerkt. Onder hen bevond zich ook weer de pas vader geworden Kevin Stöteler (Frida, dochtertje van Kevin en Kyra is geboren op dinsdag 8 februari jl., derhalve op Tulpendinsdag!).

Zoals het er nu uitziet, zullen bij Grol a.s. zondag Dennis Dibbets en Jorrit Bomers ontbreken. Dibbets is met vakantie en Bomers is geschorst. Daar staat tegenover dat Frank Oosterholt weer helemaal terug is van een zeer langdurige blessure en dat Jeroen van Dalen zeer snel hersteld is van een in een oefenpartij opgelopen blessure.

Hopelijk werken de weergoden deze week en vooral in het komende weekeinde mee, zodat alle voetballiefhebbers en zeker alle Grolsupporters weer kunnen genieten van een mooie en boeiende partij voetbal.

Na zondag staat voor zondag 27 februari a.s. de lastige uitwedstrijd tegen Sc. Neede op het programma.