Zondag 27 februari SC. Neede - Grol

20-02-2005

HC ’03 – Grol afgelast.

Andermaal heeft het eerste team van Grol de voetbalcompetitie 2004-2005 niet kunnen hervatten.

Ging op zondag 13 februari jl. als gevolg van een algehele afgelasting de wedstrijd Grol – Doetinchem niet door, zondag 20 februari jl. werd de thuiswedstrijd tegen HC ’03 uit Drempt door verenigingsconsul Anton ten Hoopen afgelast. Naast de thuiswedstrijd van Grol werd er ook een streep gehaald door nog eens vier geplande wedstrijden in de derde klass C van de KNVB. Alleen de wedstrijd Sc. Eibergen tegen DVC ’26 uit Didam ging door. Deze wedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel.

Voor zondag 27 februari a.s. staat voor Grol de altijd lastige uitwedstrijd tegen Sc. Neede op het programma (aanvang: 14.30 uur).

Het totale programma ziet er voor die zondag als volgt uit:

HC ’03 – Sc. Eibergen

DVC ’26 – Varsseveld

Pax – Angerlo Vooruit

Ulftse Boys – Doetinchem

Kilder – WVC

Sc. Neede – Grol

Voor zondag 6 maart is er een beker- en inhaalprogramma door de KNVB vastgesteld. De kans is groot dat dan het afgelaste programma van afgelopen zondag er opnieuw wordt ingezet.

De selectie van trainer/coach Gerard Bos (zie foto onder) speelde overigens op donderdag 17 februari jl. nog vriendschappelijk tegen RKZVC uit Zieuwent. Deze oefenpartij op het verlichte veld 2 van het sportpark ‘Den Elshof’ eindigde in een 1-1 gelijkspel. Grol speelde geen beste wedstrijd. Met name in de tweede helft had RKZVC legio riante kansen om Grol op een forse nederlaag te trakteren. Dat het uiteindelijk nog 1-1 bleef, was met name te danken aan het goede keeperswerk van invaller doelman Collin Vennebekken.