Soccerpal Wintertraining sv Grol weer van start

05-01-2007

De Soccerpal wintertrainingen van de sv Grol zijn weer gestart. Met een recorddeelname van maar liefst 60 jeugdleden zijn de eerste twee trainingen reeds afgewerkt. Onder leiding van technische jeugdcoördinator Jos Porskamp wordt per keer een drietal onderdelen afgewerkt. De nadruk hierbij ligt op techniek. Er wordt geoefend met de zogenaamde Soccerpal, dat een nieuwe trend is binnen de opleidingen van de betaald voetbal organisaties. Daarnaast wordt elke week aan de techniek gewerkt of een schijnbeweging geoefend. Bovendien is er natuurlijk ook tijd voor een partijspel. Vanwege de hoge opkomst is besloten om met twee groepen te gaan werken. Van 16.15 tot 17.00 uur vindt de training plaats voor de spelers van de F3 t/m de Zaterdagmorgen. Van 17.00 tot 17.45 uur zijn de spelers van F2 t/m C1 aan de beurt. De eerstvolgende training vindt plaats op vrijdag 12 januari. Er worden in totaal nog 8 trainingen gegeven. De laatste training is op 2 maart.

Mochten er nog jeugdleden van de sv Grol zijn die graag willen deelnemen en zich nog niet hebben opgegeven, dan kunnen zij contact opnemen met Jos Porskamp (tel. 461103). Er zijn geen kosten aan verbonden.