Gerard Bos over NEO - Grol 1 - 5

19-01-2007

Afgelopen week plaatsten wij een artikel naar aanleiding van de oefenwedstrijd van Grol 1 tegen NEO uit Borne van afgelopen zondag.

Grol won deze wedstrijd met 5 -1. Een reactie van Gerard Bos op de oorwassing:

"Gezien de aandacht die er op de website van deze mooie club is gegeven aan de oefen(!)-wedstrijd tussen Grol en NEO uit Borne, mag een reactie van ondergetekende niet ontbreken.

Langs deze weg wil ik de eerste selectie en begeleiding van sv Grol dan ook van harte feliciteren met de eclatante overwinning van Grol 1 op het eerste team van rksv NEO uit Borne, de club waarvan ik sinds dit seizoen hoofdtrainer mag zijn.

De uiteindelijke 5-1 overwinning voor het team van mijn opvolger André Simmelink betekende een flinke oorwassing voor de trotse koploper uit de derde klasse A van het zondagvoetbal. Het was voor NEO de eerste nederlaag sinds 10 september 2006 (!), waardoor de zwart-witte brigade uit het Twentse Borne weer "met beide benen op de grond staat".

Voor Grol zal deze overwinning naar ik verwacht (en hoop!) veel vertrouwen geven voor de herstart van de competitie. Zeker als je, zoals in het verslag wordt aangegeven, met een groot aantal spelers van de "tweede garnituur" (....) tot een dergelijke prestatie komt.

Veel succes in de tweede competitiehelft voor iedereen die sv Grol een warm hart toedraagt, en daar is ondergetekende er één van! "

Met de vriendelijke groeten,

Gerard Bos