Seesing Personeel Sponsor van de week

20-10-2014

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding,  dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Seesing Personeel.

Aan het woord: Dennis Seesing.

Wat sponsort Seesing Personeel bij de s.v. Grol?

Reclamebord en Marveldtoernooi.

Wat doet Seesing Personeel?

Seesing Personeel, opgericht in 2007 in Lichtenvoorde, is een allround bureau voor uitzenden, werving & selectie, detachering en payrolling voor vacatures van elk niveau. Met de Achterhoek als werkgebied, bemiddelt het bedrijf op geheel eigen en persoonlijke wijze tussen medewerkers en bedrijven die houden van hun vak. Mensen met een afgeronde beroepsopleiding kunnen bij hen uitstekend terecht voor een eerste of volgende stap in hun loopbaan.

Seesing Personeel is als gecertificeerd uitzendbureau aangesloten bij de Nederlandse Bond van Bemiddelings– en Uitzendbureaus (NBBU), waarmee het voldoet aan alle strenge, wettelijke eisen die worden gesteld aan dienstverleners in de branche. Seesing Personeel staat voor betrouwbaar, betrokken en bereikbaar. Voor meer informatie: www.seesingpersoneel.nl.

Wat is de binding van Seesing Personeel of je zelf met de s.v. Grol?

Seesing Personeel verbindt zich aan voetbal in het algemeen en draagt verschillende Achterhoekse clubs een warm hart toe. S.v. Grol is er één van. Bovendien hebben twee van de compagnons, zowel Dennis Seesing als Niek Bleumink, persoonlijke banden met de club.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

S.V. Grol is een goed georganiseerde vereniging met beleid.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Dennis Seesing is 2 jaar trainer/coach geweest van s.v. Grol B1 en 4 jaar van s.v. Grol A1. Dit waren bijzonder mooie jaren met 2 promoties.

Contactgegevens:

Website: www.seesingpersoneel.nl