Voorbeschouwing door Jos Heutinck

27-02-2015

Hallo voetballiefhebbers,

Allereerst vanaf deze plek een woord van welkom aan spelers, begeleiding, bestuur en natuurlijk supporters van Rigtersbleek op ons prachtige sportcomplex “Den Elshof”

Het team van trainer/coach John Gielink presteert dit seizoen uitstekend door met 31 punten uit 14 gespeelde wedstrijden op dit moment de 2e plek op de ranglijst in te nemen.
In de uitwedstrijd in Enschede waren onze beide ploegen redelijk aan elkaar gewaagd en kon onze tegenstander, via een nipte overwinning, 3 punten bijschrijven aan hun totaal.

Zondag een nieuwe wedstrijd en dus kans voor Grol om 3 punten te pakken in de strijd om directe handhaving.
Met nog 11 wedstrijden te gaan kunnen en moeten we volop aan de bak om dit te realiseren.

Naast de energie die we hiervoor nodig hebben is ook het vertrouwen in deze missie een belangrijk aspect.

Vertrouwen hebben en krijgen, zijn 2 verschillende dingen, we zullen er als staf alles aan doen om de spelers vertrouwen mee te geven om optimaal te kunnen presteren.

Daarom geloof ik op termijn ook zeker in een gepast eindklassering voor Grol in de 1e klasse waar we ook thuis horen.
Dat we hierin nu soms andere kwaliteiten op de mat moeten leggen dan talent lijkt me duidelijk en een overbodige stelling.
De wedstrijd van zondag zal in het teken staan van hoe we de  rest van de competitie gaan presteren en beleven.

Ik benoem het vaker, maar zeker nu hebben we de rest van de club en dus supporters hier hard bij nodig.

Dhr. M.Nijdeken, die deze wedstrijd zal gaan leiden, wens ik bij deze alvast welkom op ons sportpark in Groenlo.

Tot zondag om 14.30 uur op ons sportpark,

Jos Heutinck