Grol - Longa Parkeren en Kassa

20-03-2015

Morgen, zaterdag om 18.00 uur, is het dan zover: de Derby van het Oosten: s.v. Grol - s.v. Longa '30. Het belooft weer een prachtige happening te worden. De blauwen tegen de oranjen. Net als in Lichtenvoorde worden er weer veel supporters van beide clubs verwacht, als ook veel amateurvoetballiefhebbers uit de regio. Kom daarom op tijd en houdt daarbij rekening met het volgende.

Parkeren

Kom je per fiets, er is een extra fietsenstalling aanwezig tegenover het sportpark.

Kom je per auto, volg de aanwijzingen van de verkeers-/parkeerregelaars op. Indien de parkeerplaats van de s.v. Grol vol is zullen de bezoekers doorverwezen worden naar de parkeerplaatsen bij tennispark De Blanckenborg, bij de oude Aldi, Multimate, Huijskes en Rabobank aan de Parallelweg. Parkeren op de Oude Winterswijkseweg en Elshofweg is verboden!

Na afloop van de wedstrijd worden de fietsers richting Groenlo geleid, de auto's op het sportpark en de Blanckenborg via Zwolle naar de rijksweg Groenlo - Winterswijk en de auto's aan de parallelweg via de Marhulzenweg naar de N18.

Kassa

Er zijn twee ingangen. Een ingang, die zich links bevindt, is voor degenen die al een kaart in de voorverkoop hebben en voor de leden van de s.v. Grol die gratis toegang hebben. Sponsoren en genodigden kunnen zich hier melden bij een speciale stand. Naast deze ingang bevindt zich ook een kassa. Rechts van de kleedkamergebouwen is ook een ingang. Hier bevinden zich twee kassa's.

Horeca

Op het sportpark is er bij de klok op de hoek van het Hoofdveld een extra horecapunt gecreeerd. Verder is er buiten het vaste horecapunt bij de ingang. Dit is voor non-alcoholische dranken. Het is verboden om zich met alcohol buiten te begeven. Het sportcafe is natuurlijk open. Sponsoren kunnen na afloop van de wedstrijd voor de afterpary naar de sporthal.

Vuurwerk

Er mag geen vuurwerk afgestoken worden.

Laten we er met ons allen weer een prachtig blauw-oranje feest van maken!