Balsponsor bij het Marveldtoernooi?

24-03-2015

Een nieuwe vorm van sponsoring van het Internationaal Marveldtoernooi is BALSPONSOR.

Tijdens het Marveldtoernooi worden in totaal 42 wedstrijden gespeeld. Voor al die wedstrijden (exclusief openings- en finalewedstrijd) is er de mogelijkheid om BALSPONSOR te worden. Als (individueel) sponsor betaal je slechts € 50,- inclusief btw voor het beschikbaar stellen van een wedstrijdbal. Ook mogelijk voor supporters van het toernooi!

De tegenprestaties zijn:

Naams- of logovermelding van je bedrijf of van jezelf als persoonlijk sponsor op een speciale pagina “Ballensponsoren” in het programmaboek.
Omroepen van je naam voor de wedstrijd.
1 entreekaart voor de sponsoravond en het toernooi.

Een simpele en betaalbare manier om je naam te verbinden aan ons evenement. Mocht je interresse hebben mail dan naar: mail@marveld.info of bel 06 42497744