Bezoek Kashiwa Russell aan Groenlo

25-03-2015

Voor het derde jaar op rij brengt het C1 jeugdteam van Kashiwa Russell uit Japan een bezoek aan Groenlo. Men komt op woensdagmiddag 25 maart aan op Schiphol en verblijft 9 dagen op Marveld Recreatie. De trip is georganiseerd door Russell in samenwerking met de organisatie van het Internationaal Marveldtoernooi en de s.v. Grol.

Gedurende deze 9 dagen heeft men een zeer vol programma. Op woensdagavond 25 maart om 19 uur, donderdagmorgen 26 maart om 10 uur en dinsdagmorgen 31 maart om 10 uur traint men op de Sportpark Den Elshof van s.v. Grol.

Men speelt de volgende vriendschappelijke wedstrijden:

Donderdag 26 maart om 18.00 uur: s.v. Grol in Groenlo
Vrijdag 27 maart om 17.00 uur: FC Bocholt in Bocholt
Zondag 29 maart om 16.00 uur: DVV in Duiven
Dinsdag 31 maart om 16.00 uur: De Graafschap in Doetinchem
Woensdag 1 april om 19.00 uur: HHC in Hardenberg

Daarnaast gaat men de wedstrijden van het Nederlands elftal op zaterdag 28 maart tegen Turkije en dinsdag 31 maart tegen Spanje bezoeken. Op zaterdag staat tevens De Toekomst op de planning. Ajax is ongekend populair in Japan.

Maar het is niet alleen voetbal wat de klok slaat, en zal ook het nodige sociaalculturele op het programma staan. Zo heeft men op donderdag 26 maart een gezamenlijke barbeque met het C1 team van s.v. Grol op het sportpark, brengt men op vrijdag 27 maart een bezoek aan scholengemeenschap Marianum in Groenlo, verkent men Amsterdam en Keulen, wordt de Zaanse Schanse bezocht en zal men pannekoeken gaan eten bij Erve Kots. Op zondag 29 maart wordt samen met leerlingen van het Marianum Japanse gerechten bereid en gegeten, hetgeen vorig jaar een enorm succes was.

Hiervoor heeft men thuis bij de club al zeer goed geoefend:

Kortom een zeer divers programma en een prachtige gelegenheid om de s.v. Grol, Groenlo en de Achterhoek te promoten in Japan. Op donderdag 2 april vliegt men weer terug richting Tokyo.

De trip is te volgen via hun eigen Facebookpagina: https://m.facebook.com/profile.php?id=219233361598630