1e ronde F-competitie

31-03-2015

Op maandag 30 maart werden de eerste poule wedstrijden gespeeld in de Wallerbosch AH F-competitie.
In de poule F1-F4 bleek Barcelona in "el classico" te sterk voor Real Madrid, 6-4. Juventus en Liverpool hielden elkaar in evenwicht met 1-1.
In poule F4-F9 moest de Graafschap het in de op 1 na belangrijkste "derby van het oosten" opnemen tegen Fc Twente. De Graafschap was met 4-0 duidelijk te sterk voor Fc Twente. Het 2e duel in deze poule tussen Ajax en PSV eindigde net als Juventus-Liverpool in een 1-1 gelijkspel.

Op maandag 20 april wordt de 2e ronde gespeeld.

Voor het overzicht van de wedstrijden en de stand klik hier

Voor de wedstrijd zijn de leiders druk met het uitdelen en aantrekken van de wedstrijdshirts.

Voor aanvang van de wedstrijden moesten alle spelers zich verzamelen op de tribune. Lars Oesterholt deed namens de commissie nevenactiviteiten het openingswoord en vervolgens riep hij één voor één de teams naar voren.

Er doen uiteraard ook F-pups en meisjes mee aan deze competitie.