Voorbeschouwing door Jos Heutinck

17-04-2015

Beste voetballiefhebbers,

Vanaf deze plek allereerst een woord van welkom aan onze gasten uit Bemmel. Sc Bemmel heeft zich afgelopen zondag verzekerd van nog een jaar acteren op 1e klasse niveau dankzij het gelijke spel thuis tegen Heino. Het team van trainer-coach Ernst van Nispen pakte hiermee 34 punten uit 23 gespeelde wedstrijden. Dit mag als een prima prestatie gezien worden van de ploeg die topschutter Tim Vonk naar de Bataven zag vertrekken.

Veilig spelen, ja zeg het maar. Voor de 1e selectie van de sv.Grol is hiervoor zeker nog werk aan de winkel. Er zal dan in 3 wedstrijden 5 punten moeten worden goed gemaakt op Concordia en 6 op Rood-Wit om ons rechtstreeks veilig te spelen. Ervoor gaan is hierin ons motto, er namelijk alles aan doen om dit te realiseren. Mocht dit onverhoopt niet lukken, waar ik nu niet bij stil kan staan, dan zullen we een veilige marge op moeten bouwen ten opzichte van Rheden dat op dit moment met 15 punten plek 13 bezet. Afgaande op de strijdlust van onze jongens tegen Hoogland is er zeker een kans tegen Bemmel thuis de maximale score te behalen en hiermee 3 punten in Groenlo te houden. Hier zullen we binnen onze mogelijkheden ook alles aan gaan doen en het publiek hiermee, naast de spanning, ook een heerlijke pot voetbal, passie en werklust laten zien. Ik ga uit van het feit dat we, net als in vele wedstrijden, weer op de steun kunnen reken van onze trouwe supporters die ons zowel thuis als bij de verre uitwedstrijden steunen.

De wedstrijd zal onder leiding staan van Dhr. J.R. Mulder die ik bij deze van harte welkom heet op ons sportpark ”Den Elshof”.

Waar een sterke wil is…….

Tot zondag op “Den Elshof”om 14.30 uur

Jos Heutinck